יום שני, 3 באוגוסט 2015

שירותי פינוי דירה - לפינוי מהיר ללא מאמץ


פעמים רבות אנו נאלצים לפנות את דירתנו ואז מתגלה בפנינו עובדה מדהימה-  אינספור חפצים שנערמו והצטברו עם השנים עד שכמעט בלתי אפשרי לפנותם באופן עצמי. אז מה עושים? ובכן, הדרך המהירה, היעילה והנוחה ביותר לביצוע המשימה טמונה בהזמנת שירותי פינוי דירה מקצועיים. מה כולל השירות ומהם יתרונותיו? להלן כל המידע.

מדוע כדאי להזמין שירות פינוי דירות מקצועי?

כולנו נוהגים לאגור חפצים שונים לאורך השנים. למעשה, ככל שהדירה שימשה יותר זמן למגורים כך החפצים הנאגרים בה הולכים ומצטברים, ורק במהלך ההכנות לפינוי הדירה מבינים עד כמה מדובר במשימה מפרכת. במהרה מגלים כי חלק מהחפצים עדינים ושבירים וחלקם כבדים ביותר ולכן דורשים מיומנות וכוח לשם פינויים. בסיכומו של דבר, פינוי דירה הינו תהליך קשה ביותר הן מבחינה פיזית והן מבחינת בזבוז משאבי הזמן ולכן רק פנייה לחברה מקצועית תקל עליכם את החיים ותאפשר פינוי מהיר ללא מאמץ.

למי מתאים השירות וכיצד הוא מבוצע בפועל?

שירותי הפינוי מומלצים עבור כל מי שבידו דירה אותה יש לפנות מחפציה כמו במקרים הבאים :
  1. לקראת שיפוץ כללי.
  2. פינוי תכולה של דירות שהושכרו.
  3. פינוי דירות שנתקבלו בירושה.
  4. פינוי תכולה של אספנים כפייתיים.
תהליך הפינוי כולל את ביקורו של מנהל העבודה טרם לכן, שקובע את אסטרטגיית העבודה מבחינה לוגיסטית וכוח אדם. המשימה עצמה מבוצעת בשלבים כאשר בתחילה ממוינים החפצים ולאחר מכן מתבצע תהליך הפינוי לאתרים הסופיים. תהליך המיון למעשה מפריד בין החפצים ע"פ קריטריונים שונים בתיאום עם הלקוח, בין היתר על פי גודל, שבירות ועוד. בנוסף מבוצעת הפרדה בין חפצים שמישים לכאלו שיש להשליכם. יתרון נוסף של שירות פינוי דירה מקצועי מתבטא בכך שבסיום הפינוי מפנים את התכולה אך ורק לאתרים מורשים וע"י כך נמנעות תסבוכות עם הרשויות. במקרים רבים ניתן למסור את התכולה לעמותות לנזקקים או למכור אותה לסוחרים. לאחר הפינוי חברות רבות אף מציעות שירותים משלימים כגון שירותי ניקיון, חיטוי, צביעה מחדש ואף ריסוס מפני מזיקים. מומלץ בהחלט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה