יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

פינוי דירה - מכניסים קצת סדר לחיים.

מבלי להיכנס לפסיכולוגיה שמאחורי העניין, עם העובדות קשה להתווכח: עם ישראל מורכב מאנשים שלא אוהבים לזרוק דברים. הדבר מתבטא במחסנים, מרתפים, חצרות, עליות גג, ובכלל – דירות שעמוסות במטלטלין שאף אחד לא באמת צריך. וכאן, בשלב שבו כבר לא באמת מצליחים לראות את הרצפה, נכנסות חברות פינוי הדירות לתמונה, ומצליחות לעשות קצת סדר בבלגן.מה כולל שירות פינוי דירה? מתי כדאי להזמין את השירות? ומה חשוב לבדוק לפני בחירת החברה? כל התשובות בשורות שלפניכם.

היתרונות של שירות פינוי דירות מקצועי

ראשית כל, השאלה שצריכה להישאל היא למה בכלל כדאי להזמין את השירות? ולמה בעצם לא לבצע את תהליך הפינוי באופן עצמי לחלוטין? ובכן, דעו לכם כי פינוי דירה באמצעות חברה מקצועית יחסוך לכם המון זמן, מאמץ וכסף. זמן – כי גם אם תארגנו ארבעה חברים חרוצים, היעדר הניסיון יגרום  לפעולה לקחת פי 2 זמן; מאמץ – קחו בחשבון שפינוי הדירה כולל נשיאת משקלים כבדים, אריזה, עלייה במדרגות ובכלל – מאמץ פיזי לא פשוט; כסף – בזמן שעובדי החברה מפנים, אתם יכולים להמשיך לעבוד, כשבנוסף חברת הפינוי תרכוש, במקרים רבים, חלק מחפציכם. משתלם, לא?

אז כיצד בוחרים חברה לפינוי דירות?

הנה כמה נקודות מידע שימושיות לפני הזמנת שירות פינוי דירה:

חברות הפינוי השורות מפנות גם חצרות, מחסנים, מרתפים, משרדים, ירושות ועוד. 

  • פינוי דירה מכיל מגוון רחב של תתי שירותים, ביניהם מיון חפצים (בין אלו שתרצו להשאיר, אלו שלא תרצו ועדיין ניתנים לשימוש ואלו שמיועדים לפסולת), השלכת פסולת באתרים מורשים, ניקוי, חיטוי, צביעה מחדש, ארגון הפריטים שנשארו, מכירת תכולה ועוד.
  • בדומה לשירות הובלת דירות, גם כאשר מדובר בפינוי, המחירים עולים בעד 20% בחודשי הקיץ, ומנגד בחודשים דצמבר עד מרץ אפשר ליהנות מדילים טובים למדיי. הצעת המחיר הניתנת לכם ניתנת למיקוח ולהורדה של כמה מאות שקלים (בחלק מן המקרים), תלוי באיכות החפצים שניתן לרכוש מכם במהלך הפינוי.
  • ואפרופו תשלום, הצעת מחיר עבור פינוי דירה חייבת ביקור של מומחה מטעם החברה להערכה מדויקת. אלמנטים כמו צורך במנוף, קומה גבוהה בלי מעלית וכדומה מעלים את המחיר הסופי. כאמור, במקרים רבים, התשלום עבור הפינוי יהיה בעצם תכולתה. בשורה התחתונה, לא קיים מחירון פינוי דירות מוגדר, ובכל זאת, פינוי סטנדרטי יעלה בין 1,000 ל-1,500 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה