יום שבת, 10 באוקטובר 2015

צריכים פינוי דירה? כך זה מתבצע

ישנם כל מיני מקרים בהם נדרשים שירותי פינוי דירה, כמו אגרנות כפייתית, פטירת קשישים, מעבר לבית אבות, ועוד. ברוב המקרים, הפינוי אינו פשוט, ודורש זמן רב של מיון, אריזה ופינוי, והעבודה קשה ומפרכת. חברת המפנים מעמידה לרשותכם צוות מקצועי ומיומן לביצוע המיון והפינוי, כולל תיקונים קלים בבית, סיוד הקירות, וניקיון יסודי בדירה לאחר סיום העבודה.  מומחי החברה מפרטים מעט על סוגי הפינוי השונים.


פינוי דירה של קשישים

רוב המקרים של פינוי דירה נעשים בדירות של קשישים, בעת מעבר למוסד טיפולי כזה או אחר או לאחר הפטירה, שאז הזמנת העבודה נעשית על ידי היורשים. בשני המקרים, דירות אלה יכילו לרוב פריטים רבים שאספו במשך השנים, שרובם בעלי ערך רגשי סנטימנטלי עבור המשפחה אך לא בעלי ערך כספי, ועבודת המיון תדרוש זמן רב שכן המיון צריך להיות קפדני ביותר. בסופו של דבר, רוב הפריטים בדירות אלה, נתרם או מושלך.

פינוי דירה במקרי אספנות כפייתית

הפרעת אספנות כפייתית, או אגרנות בשמה המקצועי, יכולה להוביל להפרעה משמעותית לחיים ואף למקרים של סכנה ממשית בכניסה לדירה. במקרים של פינוי דירה של אגרנים כפייתיים, הזמנת העבודה נעשית, בדרך כלל, על ידי קרובי משפחה שמתגוררים איתם יחד, והאגרנות מפריעה להם. נדיר ביותר שמישהו בעל הפרעת אגרנות כפייתית יתקשר בעצמו לבקש פינוי של הדירה, אם כי רובם חשים הקלה מסוימת כאשר החפצים מוצאים מהדירה לבסוף. במקרים כאלה, הפינוי צריך להיעשות ברגישות יתרה, בהתאמה לאדם שעומד מולכם, שעשוי להיות קשור לחפצים בצורה רגשית בלתי רציונלית.

פינוי דירות המכילות אוספים יקרים

כאשר יש בדירה אוספים יקרי ערך של חפצי אמנות שונים, יודאיקה ועוד, פינוי דירה מקצועי הוא בעל חשיבות רבה לשמירה על הפריטים.  בנוסף, אם אין ברצון מזמיני העבודה לשמור על הפריטים יש צורך לקבוע מה לעשות איתם – למכור או לתרום. בעל הבית יכול להחליט על ייעוד החפצים, אך המפנים יצטרכו לבצע את יישום ההחלטה בפועל בצורה הטובה ביותר. חברת פינוי מקצועית שומרת על קשרים עם כל הגומרים הנכונים ויודעת בדיוק מה לעשות עם הפריטים הללו בצורה הטובה ביותר.  פעמים רבות מכירת פריטים יקרי ערך מכסה את עלות הפינוי עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה