יום שני, 21 בספטמבר 2015

כל מה שצריך לדעת על פינוי דירה


כאשר ההורים שלנו עוברים לבית אבות, או, חלילה, לאחר פטירתם, מגיע הרגע בו יש צורך לפנות את הדירה מתכולתה, שעשויה להכיל דברים רבים שנאספו במהלך השנים והצטברו בארונות השונים. לעיתים הבלאגן גדול מדי ולעיתים הקושי למיין את הדברים, ועוד יותר מכך – לזרוק או למסור אותם, הוא רגשי, ולכן מומלץ להיעזר בשירותי פינוי דירה מקצועיים.

שירותי פינוי דירה - מי צריך את זה?

כמובן שאתם יכולים לפנות את הדירה המדוברת בעצמכם, אך בכל זאת יש לכך כמה חסרונות לעומת יתרונות שיש לפינוי דירה מקצועי. מומחי חברת "המפנים" מונים את היתרונות: 

פינוי דירה דורש זמן, גם כאשר מדובר בדירה סטנדרטית שאינה עמוסה באופן מיוחד. פינוי לא מקצועי של הדירה עשוי לקחת גם כמה ימים וידרוש מכם הקדשת זמן, על חשבון דברים אחרים כמו עבודה ופנאי.
מיון, אריזה וסחיבה של חפצים, ארגזים ושקיות הם עבודה פיזית מאומצת, וכל מי שעבר דירה אי פעם יכול להעיד על כך.

בכל מקרה תצטרכו להזמין הובלה כלשהי כדי לקחת את הציוד הכבד ולפנותו מהבית, אז עדיף שימיינו ויארזו עבורכם. סבלות היא חלק בלתי נפרד מפינוי דירה, ואין ויכוח שנדרשים לכך אנשי מקצוע.

תהליך הפינוי הוא ארוך ועלול לייגע:  ראשית יש לערוך מיון קפדני של החפצים - דברים שצריך לזרוק, דברים שניתן למסור, דברים שניתן למכור ודברים שאתם רוצים לשמור. לאחר המיון יש צורך לדאוג שכל דבר יגיע ליעדו, ועצם ההתעסקות בכך מתישה ולוקחת הרבה מאוד זמן. 

את הזבל יש לפנות לאתרים מורשים בלבד או לתאם את הוצאת הזבל עם מחלקת התברואה. כדי לא לקבל קנס. האם יש לכם את הזמן והיכולת לטפל בכך? 
כאשר מפנים דירה תמיד יישאר בסיום לכלוך רב, תיקונים קטנים שיש לעשות וקירות שיש לסייד. מפנים מקצועיים יעשו גם את השירות הזה וישאירו לכם דירה נקייה, מסוידת ומסודרת.

השאלה הגדולה - כמה זה עולה לנו?

כמובן של שירותי פינוי דירה יש מחיר, אך בשקלול הכללי, לפחות לדעתנו, עדיף לשלם ולקבל את השירות המקצועי, שמתחיל ונגמר באותו יום, כולל ניקיון הדירה. כדי להוזיל את העלויות ניתן לסכם עם המפנים כי דברים שניתן למכור ימכרו על ידי המפנים והכסף יתקזז מעלות העבודה. בדרך זו ניתן להגיע לעלויות אפסיות של פינוי דירה, מה שהפך את כל העניין למשתלם ללא ספק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה