יום שני, 31 באוגוסט 2015

פינוי מחסן ללא מאמץ ולכלוך? יש דבר כזה!

כל מי שיש לו מחסן יודע כי אנחנו נוטים להכניס למחסן כל מיני דברים שאולי נצטרך בעתיד או דברים שאנו משתמשים בהם לעיתים רחוקות בלבד, ולמעשה הכנסתם למחסן משולה לקבורתם. לפעמים אנחנו באמת לא צריכים אותם יותר, לפעמים אנחנו שוכחים שהם שם ולפעמים אנחנו לא מוצאים כלום בתוך הבלאגן. אבל כל מחסן בא יומו להיות מפונה, ואז אנו  מוצאים את עצמנו טובעים באבק, ניירות מצהיבים, קופסאות מלאות קורי עכביש ועוד ועוד. חברת המפנים מציעה לכם שירותי פינוי מחסן כדי לפתור אתכם מכל זה.

מה מסתתר במחסן שלך?

אכן, פינוי מחסן הוא מטלה מורכבת, קשה, ומלכלכת, ולעיתים גם מאמצת פיזית בשל דברים כבדים שהוכנסו למחסן, עם קופסא או בלי, ועכשיו צריך להוציא אותם משם, כמו מקרר ישן או מדיח כלים שהפסיק לעבוד ואפסנתם אותו עד התיקון שמעולם לא הגיע. תכולת מחסנים עלולה להוות הפתעה גדולה אם לא אתם הכנסתם את הדברים, ופעמים רבות עלול להתגלות במחסן ציוד יקר ערך שלא ידעתם עליו כמו פסנתר, חפצי אמנות שונים ועוד.

מיון החפצים

מהנעשה בשטח אנו יכולים לומר בוודאות שבעת פינוי מחסן מתבצע מיון של הדברים, בין אם אתם הכנסתם אותם לשם או לא. מעבר על הפריטים השונים המוצאים מהמחסן הוא שילוב של סקרנות, נוסטלגיה ופרקטיות, אבל כולם ממיינים את מה שיוצא מהמחסן בעת הפינוי ואף אחד לא מדלג על השלב הזה, מאובק ומייגע ככל שיהיה.

פינוי מחסן מקצועי

אם אתם לא אוהבים לטבוע בהררי אבק וג'אנק, ובעיקר כאשר מדובר במחסן שאינו שלכם אלא קיבלתם אותו בירושה או יחד עם הדירה שרכשתם, מומלץ לשכור חברה מקצועית לפינוי המחסן ומיון תכולתו. כך מובטחת לכם עבודת מהירה ויעילה, הכוללת את מיון החפצים וסידורם. מקצועני מיון יכולים למיין את התכולה בדיוק רב ולהפריד חפצים בעלי ערך מחפצים שאינם בעלי ערך, וחפצים שיכולים להיתרם מפריטים שיש לזרוק אותם לזבל. כמובן שהמיון נעשה בתיאום עם בעל המחסן, ולאחר אישורו הדברים מפונים כנדרש על פי החוק.

ניקיון כחלק מהשירות

פינוי מחסן על ידי מפנים מקצועיים מעניק לכם בונוס נוסף ונחמד בדמות שיפוץ קל וניקיון יסודי של המקום והשמשתו לעתיד: נקיון של עובש וטחב מהקירות, סיוד, פירוק ארונות אם נדרש, ושטיפה יסודית של המחסן. למעשה, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להתחיל למלא את המחסן מחדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה