יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

פינוי דירה - עושים את העבודה בשבילך

מתכננים שיפוץ נרחב בבית וחפציכם הרבים מפריעים לעניין? עומדים לעזוב את הבית לתקופה ארוכה? או שמא קיבלתם דירה בירושה שיש לפנותה? אם גם אתם עומדים בפני הצורך בשירות פינוי דירה מקצועי, הגעתם למקום הנכון. להלן מספר טיפים ודגשים בנושא.

פינוי דירה - התהליך, החוזה, העבודה והשירותים

  • בחרתם חברה פינוי מקצועית אחרי התייעצות ובדיקה? מצוין! כעת זה השלב בו יגיע נציג החברה ויבחן את הדירה ואת החפצים שיש לפנות. בתום הבדיקה, תוגש לכם הצעת מחיר. לרוב היא תהיה בעלת ארבע ספרות, כאשר במקרים רבים תכולת הדירה תהווה תשלום מלא או חלקי עבור העבודה. לעיתים ניתן להתמקח במידה מסוימת (בעיקר בחורף), אבל אל תגזימו.
  • תהליך הפינוי עצמו אורך בין שעתיים לארבע שעות בממוצע. עיקר העבודה מתחלק בין מיון החפצים ואריזתם לבין הובלתם אל משאית האחסון. אלמנטים כמו נוחות הגישה, מעלית, קומה גבוהה, פתחים צרים וכדומה משפיעים הן על הזמן והן על המחיר של כל פינוי דירה. לא קיימת התחייבות זמן, אלא הערכה, וגם המחיר עלול לעלות בכמה אחוזים, בשל אלמנטים לא צפויים.
  • בין שלב הצעת המחיר לשלב העבודה, יוגש לכם חוזה עבודה סטנדרטי. בחוזה יצוינו שמות אתרי הפסולת אליהם יושלכו החפצים; עמותות, אם ישנן, להן ייתרמו חפצים שונים; רישום תוספות שירות שונות ומחיריהן (ראו פסקה הבאה); מחיר; אחריות במקרה של נזק או שברון. ועוד.
  • ומה לגבי אותם שירותים נוספים של חברת פינוי הדירות? טוב ששאלתם. ישנם, ובשפע! ניקוי דירות בגמר העבודה; חיטוי נגד מזיקים וחרקים; צביעה בהתאם לצורך; ארגון מחדש של הדירה. הכל בהתאם לצורך שלכם ולרצון שלכם לשלם בהתאם...
  • ואגב, אם רצה בראשכם המחשבה כי בעצם ניתן לבצע פינוי דירה באופן עצמאי, אז תחשבו שוב. מדובר בעבודה קשה פיזית, שאורכת שעות ארוכות (במיוחד למי שלא מקצועי בעניין) ועלולה לפגוע בבריאותכם, ולא פחות חשוב, להסב נזק לבית. כמעט כל מי שניסה בעצמו התחרט על כך. אל תיכנסו גם אתם לסטטיסטיקה...

אין ספק, חברות פינוי דירות עושות את החיים לקלים בהרבה... שיהיה לכם פינוי מוצלח ונעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה