יום שני, 7 בספטמבר 2015

זקוקים לפינוי דירה שירשתם?

זקוקים לפינוי דירה שירשתם? יותר פשוט ממה שחשבתם

כאשר אחד מקרובי משפחתנו מת, חס וחלילה, ואנו יורשים את הדירה, אנו מקבלים אותה על כל תכולתה. לאחר שמסתיימים ימי האבל ואנו מתפנים להתעסק בירושה, עלינו, קודם כל, לבדוק את תכולת הדירה ולפנותה, לפני שנוכל להשכיר, למכור את הדירה, או לגור בה בעצמנו. איך מפנים את הדירה בקלות ובנוחות? "המפנים" לשירותכם.

מה יש בדירה שירשתם?

דירות המתקבלות בירושה מכילות פריטים רבים, גדולים וקטנים, חסרי ערך או בעלי ערך רב, סנטימנטליים או כאלה הראויים להיזרק לפח: בגדים ישנים, חפצי נוי שונים שנאספו עם השנים, כלי אוכל, שטיחים, רהיטים, מוצרי חשמל, יצירות אמנות ועוד. לאדם מן היישוב אין כל דרך לדעת אם מדובר בפריטים שיש להם ערך כלכלי כלשהו או לא, ואם כן מהו ערכם, אלא אם מדובר בפריטים מסוימים כי היה ידוע תמיד במשפחה כי הם יקרים. מנסיוננו אנו יכולים להגיד כי ברוב המקרים מדובר בפריטים שאין להם ערך רב, ואת רובם אין כלל אפשרות למכור, אפילו לא בפרוטות, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לאסוף אותם בשקיות - ולזרוק. האמנם?

הדרך הקלה לפינוי דירה 

הדרך הקלה ביותר לערוך פינוי דירה הוא להזמין חברה מקצועית העוסקת בפינוי דירות, ולא להתעסק בעצמכם באיסוף הפריטים השונים, תוך התמלאות באבק ולכלוך והקדשת זמן רב למלאכה קשה זו. אם ישנם פריטים יקרי ערך שאתם יודעים עליהם, כדאי לפנותם באופן עצמאי, אך את כל השאר מוטב להשאיר לחברה מקצועית.

וזה גם משתלם

חברות פינוי דירה מקצועיות יכולות למיין עבורכם את החפצים ולמכור אותם במידת האפשר. את מה שאי אפשר למכור הם ייתרמו בשמכם, ואת מה שצריך לזרוק- יזרקו בצורה חוקית, במקום המיועד לכך על פי החוק. מכירת החפצים על ידי החברה המפנה יכולה להפוך את הפינוי למשתלם כלכלית עבורכם, שכן הסכומים שיתקבלו מהמכירה של הפריטים השונים יקוזזו מעלות הפינוי עבורכם, כך שהסכום הסופי שתצטרכו לשלם יהיה קטן יותר.

קרא עוד: 9 טיפים לפינוי תכולת דירת ההורים המנוחים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה