יום שלישי, 28 ביולי 2015

איך מבצעים פינוי תכולת עסקים

פינוי תכולת עסקים שנסגרים, מסיבות כאלה או אחרות, הוא אירוע מצער אמנם, אך הוא מהווה חלק משגרת החיים השוטפת. בעוד פינוי תכולת דירות יכול להתבצע, בהתאם לתכולה עצמה, באופן עצמאי, כדי לפנות תכולת עסקים נדרשת כמעט תמיד עזרה מקצועית, שכן מדובר בכמות גדולה של ציוד בדרך כלל, חפצים כבדים ועוד, המצריכים ידע, כוח, והרבה זמן פנוי כדי לפנותם. מומחי חברת המפנים, המתמחה בפינוי תכולת דירות, עסקים, משרדים, מחסנים ועוד, מסבירים איך צריך להתנהל פינוי תכולה בצורה נכונה.

השוואת מחירים

כמו לפני כל הוצאה כספית וקבלת שירות, גם במקרה של פינוי תכולת עסקים רצוי ומומלץ לערוך השוואת מחירים. אתרו מספר חברות פינוי, ובקשו הצעות מחיר. פסלו מראש את מי שלא מגיע למקום להתרשם מהתכולה לפני הצעת המחיר, ואל תתפתו להצעה הכי זולה. פערי המחירים אינם עצומים, וכדאי להשקיע מעט יותר ולקבל פינוי תכולה מקצועי ויסודי, מבעלי מקצוע אמינים ומנוסים. כדאי לדעת שהערכת מחיר התכולה צריכה להיעשות לאחר ראייתה, כמובן, במקום, וממנה מפחיתים את מחיר עבודת הפינוי. אם תשכילו לבחור את המפנים המקצועיים והאמינים, תקבלו הצעת מחיר הוגנת, ומקום נקי ומסודר לאחר גמר העבודה.

הסכם כתוב

ההמלצה החד-משמעית היא לערוך חוזה מחייב וחתום על ידי שני הצדדים, הכולל את כל הפרטים: מועד הפינוי, משך הפינוי הצפוי, פינוי הפסולת למתקני פסולת מורשים בלבד, נקיון המקום בסיום העבודה,  ואפילו את גובה הפיצוי שישולם במקרה שההסכם מופר על ידי מי מהצדדים. חברה מקצועית לפינוי תכולת עסקים לא תסרב לכך, כמובן, ואולי אף תיזום זאת בעצמה.

נוכחות במקום

רצוי וכדאי שמישהו מהמזמינים יהיה במקום בזמן הפינוי כדי לענות על שאלות, במידה ומתעוררות כאלה, וכדי לוודא שתנאי ההסכם מכובדים. בסופו של תהליך הפינוי, ועוד לפני ששילמתם, יש לעבור בין החדרים ולוודא שלא נשארו באף פינה פריטים כאלה או אחרים או אשפה שנשכחה. וודאו שכל הפסולת פונתה על פי החוק - במידה ויהיה קנס על השלכת אשפה ברחוב, אתם אלה שתשלמו אותו. בחברות פינוי טובות מפרידים את הזבל מהפריטים שיש להם ערך, וגם בזבל עצמו עורכים הפרדה בין מה שניתן למחזר, לדוגמא, או לתרום לנזקקים, לבין מה שמפונה לזבל. רק לאחר וידוא סופי שהכל התנהל על פי ההסכם ולשביעות רצונכם, שלמו למפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה