יום ראשון, 21 ביוני 2015

שירותי פינוי דירות - לפינוי קל ויעיל


בין אם מדובר בדירה קטנה או גדולה, מלאכת הפינוי שלה תמיד תהיה משימה מפרכת, לעיתים רבות אף כזו שמסכנת את מי שמנסה לעשות זאת בידיים שאינן מקצועיות. הדרך היעילה והבטוחה ביותר לביצוע הפינוי היא באמצעות פנייה אל חברת פינוי דירות מקצועית. בתוך זמן קצר צוות החברה יפנה את הדירה מהחפצים השונים ואף יעבירם לאתרים מורשים. להלן עיקרי השירות.

מתי כדאי להשתמש בשירותי פינוי דירות?

דירות גדולות וקטנות, נוטות לאגור בתוכן חפצים רבים שמצטברים עם השנים עד לכדי מצוקה אמיתית של מקום. אצל אספנים כפייתיים הדבר תופס משנה תוקף, כאשר ערימות של לכלוך וזבל מצטברות בכל עבר. שירותי הפינוי השונים נועדו לחסוך לבעלי הדירות את זמן העבודה היקר הכרוך בתהליך פינוי החפצים המיותרים כמו גם למנוע מהם מאמץ פיזי שעלול לפגוע בבריאותם. השירות מתאים לבעלי דירות שמעוניינים לבצע פינוי של תכולת ביתם באופן מלא או חלקי, מתבצע בתיאום מראש וכולל פינוי של ספרים, זבל, פרטי ריהוט, בגדים, כלי בית שונים ועוד. במקרים רבים השירות נדרש עבור דירות שנתקבלו בירושה. כאשר אין עוד צורך בחפצים שבתוכן, מפנים אותם למקום פינוי חוקי, מוסרים אותם לארגוני צדקה או שמוכרים אותם למתעניינים. הדירה המפונה נותרת ריקה, מבריקה ונקייה וכעת היא יכולה להיות מועמדת ראויה למכירה, להשכרה או לשימוש. חשוב מאוד לציין כי כל תהליך פינוי דירה כולל את כל שטח המתחם באשר הוא, כלומר, לא רק את חדרי השינה ואיזורי המגורים אלא גם את החצר אם ישנה, המחסן, המקלט, המרפסת, הגג והמבואות.

האם באמת כדאי להעדיף את השירות על פני פינוי עצמי?

אין ספק בכלל! יש לקחת בחשבון כי הזמן הנדרש לשם הפינוי הכולל והמאמץ הפיזי אינם משתלמים ברוב המקרים. הרמת ציוד כבד עשויה לגרום לנזקים בריאותיים ובנוסף, לא תמיד ישנו בנמצא מקום ראוי לפינוי (למשל, פינוי ויטרינה גדולה) והדבר עשוי להסתכם בהסתבכות עם הרשות המקומית והשכנים. בנוסף, הצוות המקצועי של אותה חברת פינוי דירות שתזמינו יוודא כי כל הפריטים בדירה עוברים מיון קפדני כך שלעיתים רבות תוך כדי הפינוי מתגלים אוצרות של ממש, פריטים יקרי ערך בין אם מבחינה כספית או רגשית עבור בעלי הדירות. במידה ומתגלים פריטים אותם מעוניינים לשמור, הם נארזים בצורה בטוחה ומובלים לנקודת היעד בהתאם לרצונו של הלקוח. ניתן אף להשלים את פעולת הפינוי עם חיטוי, הדברה ולעיתים רבות אף בביצוע של שיפוצים קלים. בהחלט כדאי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה