יום שני, 29 ביוני 2015

פינוי משרדים - לפינוי קל וללא מאמץ


פינוי המשרד טומן בחובו עבודה פיזית רבה וצורך בארגון קפדני מראש על מנת שהעבודה לא תיפגע, כמו גם שהזמן של ביצוע התהליך שווה בעצמו הרבה מאוד כסף. הדרך היעילה והמהירה ביותר לביצוע התהליך טמונה בפנייה אל חברת פינוי משרדים מקצועית. באמצעות השירות צוות מקצועי ומיומן יגיע עד אליכם למשרד ויבצע את כל תהליך הפינוי בצורה בטוחה ויעילה. עוד על עיקרי השירות בשורות הקצרות שלפניכם.

מתי מפנים משרדים?

משרדים רבים זקוקים להתפנות ממקומם ולעבור למקום אחר לתקופות זמן ארוכות או קצרות. שירותי הפינוי מתאימים הן למשרדים ש- "עוברים דירה" למקום הקבע החדש שלהם או לצרכי התפנות לטווח זמן קצר, כמו במקרה של שיפוץ המשרד. בחלק מהמקרים משרדים עוברים תהליך של פינוי כאשר מדובר בהליכי ירושה, כאשר בעל המשרד נפטר או פרש והחליט להעביר את המשרד הלאה.

מה כולל שירות הפינוי?

פינוי משרדים הינו שירות מקצועי שמתבצע ע"י מומחים ובעלי ניסיון. השירות כולל ראשית כל ביקור של מנהל העבודה במקום, אפיון של גודל המשרד וכמות התכולה כמו גם קביעה של סדר העדיפויות בתהליך הפינוי, כגון פינוי הארכיון בשלב ראשוני, פרטי הריהוט  בסוף וכו'. בשלב הבא עוברים כל החפצים במשרד מיון קפדני ואריזה לפי נושאים ובהתאם להנחיות של בעלי המשרד והעובדים. החפצים השונים נארזים בצורה מקצועית, מועמסים לרכבי המשא, עוברים פריקה בנקודת היעד ועוברים ומסודרים בחזרה במקומם. מאחר והמשרד הינו תפקודי לחלוטין בדרך כלל, הרי שעל צוות המפנים לנהוג ברגישות יתרה כלפי כל החפצים, ריהוט, מוצרי חשמל, ניירת, תעודות הוקרה וכו'.

יש להדגיש כי חלק מחברות הפינוי מציעות שימוש במחסנים ייעודיים לטובת אחסון תכולת המשרד. אופציה זו שימושית ביותר עבור משרדים שנאלצים לפנות את המתחם לטובת שיפוץ – במקום לאלתר פתרונות כאלו ואחרים, כלל החפצים במשרד ממיונים, נארזים, מאוחסנים בתנאים אופטימאליים ובסופו של דבר יחזרו למקומם במועד שייקבע מראש. אין ספק כי פנייה אל חברה המספקת שירותי פינוי משרדים (ואף פינוי דירה פרטית בעת הצורך) תחסוך לכם זמן וכסף, תעזור להחזיר את המשרד לתפקוד מלא ותאפשר לעובדים ולמנהלים ראש שקט לאורך כל התהליך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה