יום שני, 5 באוקטובר 2015

שאלות ותשובות על פינוי דירה

פינוי דירה הוא שירות שלא מספיק אנשים מודעים אליו, ולרבים יש שאלות בקשר אליו. ניסינו לרכז כאן את רוב השאלות הנפוצות ביותר, לנוחותכם.

מה מפנים?

ישנן חברות המתמחות בפינוי ממקומות שונים, אך רוב החברות המקצועיות מעניקות את אותם שירותי פינוי: פינוי דירות, כולל כל תכולת הדירה, פינוי פסולת בלבד במקרים של אגרנות כפייתית, פינוי חצרות, פינוי משרדים, פינוי מחסנים ועוד.

מה כולל פינוי דירה?

פינוי דירה כולל פינוי כל תכולת הדירה, מיונה, וטיפול בתכולה לפי רצונכם: מכירה, השלכה, אריזה וכו'. חברות מקצועיות בתחום, דוגמת חברת המפנים, מספקות, כחלק שירותי הפינוי, גם שירותי תיקונים קלים בבית כחיזוק מדפים רופפים, סיוד הקירות וניקיון יסודי של הדירה, כך שבסופו של התהליך תקבלו אותה מוכנה למגורים או השכרה.

מה עושים עם הציוד שנמצא בדירה?

הנעשה בציוד שבדירה נקבע על ידי בעל הדירה ומבוצע על ידי החברה המפנה. הפסולת מושלכת, מה שראוי למכירה נמכר והתמורה נמסרת לבעל הבית, מה שאינו יכול להימכר אך ראוי לשימוש נתרם וכו'.

איך ממיינים את החפצים האישיים?

רצוי ומומלץ כי בעל הדירה יהיה נוכח לפחות בחלק הראשון של המיון כדי לקחת חפצים אישיים חשובים, אך בכל מקרה צוות החברה המפנה עורך מיון יסודי לפי מה שהוגדר על ידי בעל הבית. במידה ומתגלים בדירה חפצים יקרי ערך או מסמכים חשובים שבעל הדירה כנראה לא ידע כי הם שם הוא מיודע על כך מיד.

מה קורה עם הפסולת?

הפריטים הממוינים כפסולת נאספים יחד ומושלכים על ידי החברה המפנה. אחד הפרטים החשובים המבדילים בין חברה מקצועית לחברה לא מקצועית היא צורת הפינוי: חברה מקצועית מפנה את הפסולת לאתרים מורשים בלבד, וחברה לא מקצועית תשליך את הפסולת במקום כלשהו, תוך שהיא חושפת אתכם לקבלת קנסות עצומים מהרשויות השונות והעמדת הציבור כולו בסכנה.

כמה זמן לוקח לפנות דירה?

פינוי דירה, או כל מקום אחר, אורך כיום, אך משך הזמן משתנה ממקרה למקרה, בהתאם לתכולת הדירה, המחסן או המשרד ובהתאם לרמת התחזוקה של המקום. עבור לקוחות שצריכים את הדירה מוכנה בזמן קצוב וקצר יותר שולחים צוות גדול יותר, כך שהעבודה תתבצע מהר יותר. בכל מקרה מדובר בהרבה עבודה, ויש לקחת בחשבון שהיא אורכת זמן. עדיף להזמין את פינוי הדירה מספיק זמן מראש כדי לא להיות לחוצים.

איך מתאמים פינוי?

כדי לתאם פינוי מומלץ להתקשר לחברה מספר שבועות מראש, ולקבוע פגישה ראשונה בדירה. בפגישה זו נציג החברה המפנה יכול להעריך את העבודה הצפויה, כך שיוכל לתת הצעת מחיר וכן הערכת למשך זמן הביצוע. כדאי תמיד לחתום על חוזה, הכולל בתוכו את כל הפרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה