יום שישי, 30 באוקטובר 2015

מה ההבדל בין פינוי מחסן מקצועי לעצמאי

כל מי שיש לו מחסן, גדול או קטן, מכיר את תופעת הצטברות החפצים במחסן, לפעמים אחד על השני, עד שכבר לא ממש יודעים מה יש במחסן ומה אין בו, וכאשר רוצים משהו מסוים אין שום סיכוי למצוא אותו. מעטים האנשים שמסדרים את המחסן אחת לתקופה, ומעטים עוד פחות הם אלה שמצליחים לשמור עליו מסודר כל הזמן. רוב האנשים צוברים את הבלאגן עד שאין להם ברירה אלא לצאת למבצע פינוי מחסן.


מבצע פינוי מחסן 

כשהמחסן עולה על גדותיו, הבלאגן קשה מנשוא, חייבים למצוא משהו שאחסנו לפני שנתיים ונמצא עכשיו בתחתית הערימה, או פשוט עוברים דירה, אנו יוצאים למבצע פינוי מחסן. אפשר לעשות זאת באופן עצמאי, כמובן, ולפנות כמה ימים בלו"ז, להתכונן נפשית ללכלוך ולכמויות האבק העצומות שבוודאי נמצא שם, ופשוט לצלול פנימה. הדרך הקלה לפנות את המחסן היא להרים טלפון לחברת המפנים, ולקבוע איתם יום ושעה בה הם מגיעים לפנות את המחסן.

איפה מתחילים

פינוי מקצועי מתחיל תמיד בהוצאת הדברים מהמחסן ומיונם, וכדאי שגם פינוי עצמאי יתחיל כך. סביר להניח שבתוך המחסן נמצאים חפצים שאתם צריכים או רוצים לשמור עליהם, חפצים שאינכם צריכים אך הם במצב טוב, חפצים שמקומם בפח הזבל, וחפצים ששכחתם מקיומם ועכשיו צריך להחליט מה לעשות איתם. מי שעובד בפינוי באופן מקצועי יודע לזהות במהירות רבה את הפריטים שצריכים להיזרק ואת אלה שאפשר למכור או לתרום, כך שהמיון נעשה בצורה מהירה ביותר. באופן גס ניתן להעריך כי מה שהממיין המקצועי ישקיע בו 5 דקות ייקח לכל אחד אחר 15-20 דקות לפחות, ובדרך כלל יותר.

מה עושים עם החפצים המפונים?

לאחר שמרוקנים את המחסן, ומנקים אותו, ניתן להחזיר פנימה באופן מסודר את כל מה שרוצים לשמור בו, או שאורזים אותם להעברת הדירה. אבל מה עושים עם כל מה שלא רוצים? אם פיניתם את המחסן באופן עצמאי, תצטרכו לדאוג גם לחפצים שאינכם מעוניינים בהם. את החפצים שתרצו למכור תצטרכו למצוא למי למכור, את החפצים שתרצו לתרום תצטרכו למצוא למי לתרום ולתאם איסוף, ואת מה שצריך לזרוק תצטרכו לזרוק. כמובן שאי אפשר להשאיר את החפצים סתם כך בחוץ, והדבר חייב להיות מתואם עם הרשות המקומית, כדי שלא תקבלו קנס. הפינוי המקצועי מבטיח לכם לדאוג לכל הפרטים הללו: למצוא קונים, להעביר את התרומה למקום המתאים, לתאם איסוף ולפנות את הזבל לאתרי פסולת מורשים.

יעילות, רבותי

אם זמנכם בידכם ואתם אוהבים לנקות ולסדר, אתם יכלים לצאת בהחלט למבצע פינוי מחסן ולהיות ממנו. כל שאר האנשים, שהן הרוב, כנראה, מוזמנים להתקשר לחברת המפנים ולהזמין את נציג החברה להראות את המחסן ולתת לכם הצעת מחיר. הפינוי ייקח שליש מהזמן שהיה לוקח לכם, ואפילו פחות, ללא לכלוך וללא טרחה, רק לתת את המפתח בתחילת היום ולקבלו בסופו. עכשיו, מה תחליטו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה