יום שני, 6 ביולי 2015

פינוי עסקים - קל, מהיר ויעיל מתמיד


כל פינוי תכולה של מבנה כלשהו טומן בחובו עבודה פיזית ששואבת לא מעט משאבי זמן וכסף. הדבר נכון לגבי בתי מגורים וקל וחומר כאשר מדובר בעסקים שונים על תכולתם המגוונת. במקום להפעיל את כל עובדי העסק בצורה חובבנית למדי, מומלץ לפנות אל חברה המספקת שירותי פינוי עסקים מקצועיים במיוחד. מהם יתרונות השירות ומה הוא כולל? המשיכו לקרוא.

פינוי עסקים - למי זה מתאים ומתי כדאי להזמין את השירות?

שירותי הפינוי השונים קשורים למגוון הרחב ביותר של עסקים, בין היתר משרדים של בעלי מקצועות חופשיים (עורכי דין, קליניקות, רואי חשבון וכו'), חנויות (בגדים, רהיטים ועוד) ועסקים שעוסקים בייצור של מוצרים (מפעלים למיניהם). עסקים אלו יכולים להיות קטנים או גדולים ובהתאם לכך גם גודל המבנים, כמות התכולה, נפחה והמורכבות הקשורה בפינויה. כל בעל עסק שזקוק לפינוי תכולת המבנה שלו יכול להיעזר בשירות ובמספר רב של סיטואציות, בין היתר:
סיום חוזה שכירות ומעבר למבנה אחר.
מעבר משרד מפאת רכישת מבנה במקום מרוחק.
פינוי העסק לצרכי שיפוץ המבנה הקיים.

הצורך בפינוי העסק אף יכול לנבוע בעקבות קבלת ירושה, כלומר, משרד או עסק שחדל לפעול בעקבות פטירת בעל העסק וסיום העבודה בו. כאשר היורשים אינם מעוניינים במשרד עצמו או בתכולתו הם זקוקים לפינויו וכך יוכלו למכור או להשכיר את המבנה ביתר קלות.

על הפינוי עצמו ויתרונותיו

כל עסק צובר לא מעט חפצים במהלך הזמן, לרבות מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, ניירת רבה, מכונות, חומרים כימיים ולעיתים רבות גם פסולת שהצטברה לאורך הזמן. תהליך הפינוי מותיר בסיומו עסק (משרד, מפעל קטן וכו') ריק מתכולתו, או כזה שכולל את התכולה הסופית הרצויה בלבד. שירותי פינוי העסק (ואף פינוי דירה פרטית אם יש צורך בכך) כוללים את הגעת הצוות, מיון של כל החפצים וסימונם, פינוי התכולה הלא נדרשת למקום חוקי וטיפול בתכולה הנדרשת ע"י אריזתה ולעיתים אף חידושה (צביעת רהיטים, חידוש מכשירי חשמל ועוד). היעדר הצורך לבצע את העבודה הפיזית באופן עצמי, היעדר ההסתבכות עם הרשויות בעקבות השלכת פסולת במקום אסור והראש השקט שתזכו בו- כל אלה הינם יתרונות אדירים הטמונים בשירות פינוי עסקים שמתבצע ברמה גבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה