יום ראשון, 19 ביולי 2015

יתרונות וחסרונות לשירותי פינוי דירה

שירותי פינוי דירה נדרשים לעיתים, כדי לפנות דירה שקיבלתם בירושה, כהכנת דירה להשכרה לאחר שלא נעשה בה שימוש זמן רב או מקרים אחרים. כדי לפנות את הדירה בעצמכם ולנקות אותה לאחר מכן נדרש זמן רב, ומדובר בעבודה פיזית של ממש שלא לכולם יש יכולת לעשותה. בדיוק לשם כך הומצאו שירותי פינוי דירה מקצועיים, המבטיחים לפנות עבורכם את הדירה, תוך מיון החפצים השונים לזבל, למחזור, לתרומה או למכירה. ישנם יתרונות וחסרונות לשירותי פינוי דירה, ונרחיב אודותיהם במאמר זה.

היתרונות

נתחיל ביתרונות הברורים של שירותי פינוי דירה:
היתרון הגדול ביותר של  פינוי דירה בתשלום הוא העובדה כי בסופו של הפינוי אתם מקבלים דירה שלא רק מפונה מרהיטים ופריטים שיש בהם שימוש, אלא נקייה. ללא אשפה, ללא פריטים חסרי ערך, ולעיתים שטופה ממש, בהתאם להסכם שלכם עם החברה המפנה. 

חברה מקצועית המעניקה שירותי פינוי לדירות או עסקים, מעסיקה צוות מיומן היודע כיצד למיין את הדברים, לפי בקשתכם: זבל, מחזור, תרומה, מכירה או שימוש. אתם לא צריכים להתעסק עם כך כלל.

חברה מקצועית לפינוי תכולה מכירה את מקומות זריקת האשפה המורשים, ומקפידה לפרוק את מה שמוין לזבל שם בלבד. מיותר לציין שבמקרה שאשפה תושאר בחצר או ברחוב, הקנס הוא עליכם. 

אתם לא צריכים לסחוב, לאבק, להתלכלך ולהזיע. יש מי שיעשה את זה במקומכם. 

פינוי תכולת דירה מקצועי נעשה במהירות רבה, ותוך מספר שעות עד יום עבודה אחד, תלוי בגודל המקום וכמות התכולה, הדירה נשארת ריקה ונקייה, במקום שתשקיעו בכך בעצמכם מספר ימים של עמל ומאמץ.

כאשר אתם משלמים על פינוי הדירה, אתם מקבלים החזר חלקי מעלות ההובלה תמורת החפצים בעלי הערך שהמפנים לוקחים איתם.

והחסרונות?

התאמצנו למצוא חסרונות מול היתרונות שבפינוי דירה מקצועי, וזה מה שהעלינו בידנו:
אם אתם אוהבים לנבור בעתיקות ואבק, לא תוכלו לעשות זאת.
אם אין לכם עבודה, תוכלו להעביר כמה ימים בסחיבה, מיון ואריזה.
זה עולה לכם כסף.
עכשיו מונחים לפניכם היתרונות והחסרונות לשירותי פינוי דירה. את חשבון הכדאיות תעשו לבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה