יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

כל מה שחשוב לדעת לפני פינוי דירה


אם יש ברשותכם דירה עמוסה בחפצים ורהיטים שאינכם צריכים או שאינם נמצאים בשימוש, עליכם לפנת אותה כדי להפוך אותה לראויה למגורים, אך פינוי דירה יכול להיות עסק מייגע וארוך אם הוא לא נעשה בצורה מקצועית. לצורך כך בדיוק הוקמה חברת המפנים, המתמחה בפינוי דירות, מחסנים, משרדים ועוד. מומחי החברה מסבירים כל מה שחשוב לדעת לפני פינוי הדירה.

מי עשוי להזדקק לפינוי דירה?

המקרים הברורים אליו בהם נדרש פינוי דירה הוא כאשר קרובי משפחה נפטרים ואנו מקבלים דירה בירושה, אך ישנם מקרים נוספים בהם יש צורך לפנות דירה כמו בעת רכישת דירה מכונס נכסים, שלעיתים מגיעה על כל תכולתה, או נסיעה לחו"ל לזמן ממושך, כשלא כל החפצים שלכם נוסעים אתכם, ואז נדרש לא רק למיין ולארוז אלא גם למצוא מקום אחסון ולהוביל את החפצים אליו. מקרים נדירים יותר יהיו כאלה של אגרנים כפייתיים המסכימים לפינוי הדירה או אישפוז של קשישים בבית אבות ופינוי הדירה לצורך השכרתה או מכירתה.

מי מפנה את הדירה

כמובן שפינוי דירה יכול להתבצע, באופן תיאורטי, על ידי כל אחד. בפועל, מכיוון שפינוי דירה לוקח זמן רב למי שאינו מקצועי ומכיוון שמדובר בעבודה פיזית לא קלה, רוב האנשים בוחרים לוותר עליה, ובצדק. פינוי דירה מקצועי מעניק יתרונות רבים, שהעיקרי שבהם עבורכם הוא עצם הפינוי על ידי מישהו אחר.

פינוי דירה מקצועי

השלב הראשון של הפינוי הוא מיון החפצים והפריטים השונים, ומשך הזמן תלוי בכמות התכולה. תוכלו לבחור להיות מעורבים במיון במקום או לתת הוראות כלליות, לפי הנוחות שלכם. מה שבטוח הוא שאם בחרתם בפינוי מקצועי תוכלו לדעת שמישהו ידאג לכל הדברים שלכם מהתחלה ועד הסוף, כולל פינוי הזבל לאתרי פסולת מורשים, פירוק רהיטים והובלתם למקום אחר לפי בקשתכם, מכירת פריטים שניתן למכור, אם רצונכם בכך, תיקונים קטנים בבית כמו חיזוק מדפים שנשברו או תיקון שלבי תריס שנפלו, ואפילו סיוד של הבית ונקיון יסודי שלו. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס לדירה נקיה ומוכנה.

קישורים רלוונטים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה