יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

פינוי משרד או הובלה - מצא את ההבדלים

פינוי משרד הוא שירות הנדרש לעיתים, גם אם לא בתדירות של פינוי דירות או מחסנים. פינוי למשרד נדרש כאשר אתם יורשים נכסי נדל"ן ריקים או רוכשים משרד דרך כונס נכסים, לדוגמא, ואפילו במקרים בהם הצטבר במשרד שלכם ציוד ישן שברצונכם לפנות כדי לרהט מחדש או לפני מעבר למשרדים חדשים. מומחי חברת המפנים מסבירים כיצד מפנים משרד בקלות וביעילות.

http://www.hamefanim.co.il/

בין פינוי להובלה

פינוי משרד אינו הובלה, וכדאי לשים לב להבדל:
שירותי הפינוי כוללים את איסוף כל הפריטים הנדרשים ומיונם, כפי שהוגדרו על ידי בעלי המקום ומזמיני הפינוי. החפצים השונים ממוינים ומופרדים זה מזה: חפצים שיש אפשרות למכור אותם במקום אחד, חפצים שאי אפשר למכור אותם אך ניתן לתרום אותם במקום אחר, וחפצים שיש להשליך אותם לאשפה במקום נוסף. לאחר המיון מטופלים החפצים בהתאם לרצון המזמין: את החפצים שניתן למכור הוא יכול למכור בעצמו או לבקש מחברת הפינוי שתמכור אותם עבורו והסכום יתקזז מעלות הפינוי, את החפצים לתרומה הוא יכול לתרום בעצמו או לבקש מהחברה המפנה שתתרום אותם עבורו, ואת הזבל מפנה החברה לאתרי פסות מורשים כחוק, ופוטרת את בעל המשרד המפונה מקנסות שונים שעלולים להיות מוטלים עליו בשל השלכת אשפה במקומות לא מורשים. 

שירותי הובלה, כשמם כן הם: העמסת החפצים כולם על גבי משאית והעברתם ליעד שנקבע על ידי מזמין העבודה, שם הם נפרקים כולם יחד, כמו שהועלו על המשאית.

מי מפנה את המשרד שלכם?

פינוי משרד עלול לקחת זמן רב למי שאינו מיומן בכך, ואם תחליטו לעשות זאת בכוחות עצמכם או בעזרת חברים ועובדים הדבר יגזול מכם זמן עבודה יקר ואף הפסדים כלכליים במידה ומדובר במשרד פעיל. ההמלצה שלנו היא לשכור חברת מפנים מקצועית לפינוי המשרד. העבודה תבוצע תוך יום-יומיים, בהתאם לתכולה ואתם תקבלו את המקום נקי ומוכן לבאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה