יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

פינוי דירה בחינם - האם זה כדאי?

כאשר אתם זקוקים לשירותי פינוי דירה ואתם מתחילים לבדוק את ההצעות בשוק, אתם עלולים לגלות שיש שני סוגים של הצעות לפינוי הדירה: פינוי דירה בתשלום ופינוי דירה בחינם. באופן טבעי, רוב האנשים יעדיפו את הפינוי החינמי, אך בואו נעצור רגע ונבדוק אם זה באמת כדאי.


אחריות

כאשר אתם מזמינים שירות לפינוי דירה בתשלום, אתם יודעים שאתם מקבלים אחריות על העבודה, דירה נקייה, ואף מסוידת, בסוף העבודה, ואחריות של המפנים. האחריות כוללת איסוף הזבל והשלכתו באתרים מורשים בלבד או בתיאום עם העירייה, עמידה בלוח זמנים ידוע מראש, ומיון יסודי, על פי בקשתכם והגדרותיכם של הציוד והמסמכים הנמצאים בדירה. אם בחרתם ללכת על הפתרון הקל של פינוי דירה בחינם, סביר להניח שהמחויבות של המפנים תהיה קטנה הרבה יותר, את הדירה תקבלו מלוכלכת, וכן נשאלת השאלה החשובה - מה האינטרס של המפנים בחינם?

אינטרסים

לפינוי דירה בחינם יכולים להיות כמה אינטרסים, כשבשורה התחתונה חייב להיות רווח כלשהו למפנים, אחרת הם לא היו עושים זאת. ייתכן והציוד בדירה שווה יותר ממה שאתם חושבים, ואז העבודה משתלמת למפנים, שמוכרים את הציוד ומרוויחים כסף. ייתכן אף שהמפנים בחינם מנסים להגיע למסמכים אישיים שוודאי נמצאים בדירה, כמו מסמכים שונים מהבנק, דרכונים ועוד. אף אחד לא עובד כל כך קשה מתוך נחמדות, ואת זה כדאי לזכור.

פינוי מקצועי או חובבני 

פינוי מקצועי נעשה על ידי אנשים מיומנים וכרוך בעבודה קשה. מיון, פינוי פסולת, אריזת דברים ברי שימוש, הובלה במקרה הצורך, מכירת פריטים שונים עבורכם, תיקונים קלים, סיוד ונקיון. עלות העבודה אינה זולה, ופינוי הפסולת לבדה לאתרים מורשים כרוך בעלות לא מבוטלת, כך שאין ספק שמפנים בחינם לא יעשו זאת. את הקנס על השלכת זבל באזור אסור אתם תקבלו, אגב, ולא המפנים.

ההמלצה שלנו

ההמלצה שלנו היא, כמובן, להעדיף פינוי דירה מקצועי, בתשלום, על פני פינוי דירה חובבני ומרושל שברוב המקרים יגרום לכם יותר נזק מתועלת, ויותיר אתכם תמיד עם עבודה רבה שעדיין תצטרכו לעשות במקרה הטוב, ועוגמת נפש רצינית במקרה הרע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה